צימר עם ספא – לשדרוג החוויה!

אם אתם רוצים לצאת לחופשה זוגית חווייתית שאפשר לכם ליהנות בצורה המושלמת מהביחד שלכם, צימר עם ספא הוא התשובה בשבילכם. אם עד היום נסעתם לחופשה זוגית בבית מלון או בצימר סטנדרטי, הרי שעכשיו תוכלו לשדרג את החופשה שלכם פי עשרות מונים, כי תוכלו ליהנות מספא שכל כולו שלכם...

צימר עם ספא – חלום שמתגשם

עד היום כשיצאתם לחופשה במלון הייתם צריכים להזמין תור בספא על סמך השעות הפנויות שנותרו למטפלים לאחר ששאר האורחים כבר הזמינו מקום; עד היום, כשיצאתם לחופשה בצימר שעת העיסוי שלכם היתה תלויה ביכולת של המעסה להגיע אליכם ממקום אחר. היום, כשאתם בוחרים צימר עם ספא, שעות העיסוי הן הרבה יותר גמישות ואתם יכולים ליהנות ממגוון רחב של עיסויים מתי שנוח לכם. כמובן שכשאתם יוצאים לחופשה בצימר שיש בו ספא פרטי, אתם יכולים לבחור את העיסויים שמתאימים לכם מתוך רשימה של מגוון אפשרויות. כך למשל, תוכלו ליהנות מעיסוי שוודי, תאילנדי, רפואי, בארבע ידיים או מעיסוי באבנים חמות, או לבחור בעיסוי רק של חלק מהגוף כמו רפלקסולוגיה, עיסוי שכמות וצוואר או עיסוי קרקפת מפנק – הכול לפי מה שאתם אוהבים ומה שמתאים לכם באותו רגע. את העיסויים תוכלו לקבל בנפרד או בזוג, על פי בחירתכם, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט לשכב, לעצום עיניים ולהתמכר למגע שכל כולו בשבילכם.  

לא על העיסוי לבדו

כשאתם בוחרים בצימר עם ספא פרטי, אתם יכולים ליהנות לא רק ממגוון העיסויים שהמטפלים במקום ישמחו להעניק לכם, אלא גם מתענוגות אחרים שאינם תלויים באיש זולתכם. כך למשל תוכלו להיכנס לסאונה פינית מפנקת, לרחוץ בחמאם טורקי אותנטי ולשבת בג'קוזי אל מול הנוף המרהיב של הגליל. אם תבחרו לנפוש במקום כמו אמירים, ייפרש לפניכם נוף עוצר נשימה, שישלים את השהות הנעימה שלכם בספא.
 

לשקט הנפשי שלכם

האפשרות שיש לכם היום להגיע לחופשה בצימר עם ספא פותחת בפניכם את האפשרות לקחת פסק זמן מכל טרדות היום ומהשגרה הלוחצת ובאמת להירגע. כל חופשה אחרת שאינה כוללת ספא פרטי היא אמנם גם יציאה ברוכה מהשגרה, אבל היא אינה כוללת את השחרור הפיזי של הגוף ממתחים, שבמרוץ החיים הבלתי נגמר הוא פשוט נדרש מדי פעם. לכן, אם אתם באמת רוצים להשתחרר, ולחזור מהחופשה כשאתם רגועים ומלאי אנרגיות חדשות וטובות, הזמינו חופשה בצימר עם ספא באמירים או בכל מקום אחר, ופשוט תיהנו מכל רגע. חופשה נעימה!